Sidor

måndag 3 januari 2011

Hejdå julen!


Idag blev en riktig städardag. Lägenheten så verkligen ut som skit! Så nu innan jag börjar skolan igen ville jag att det skulle vara fint och städat! Kom även på att julen ska ut så den städade jag bort med. Ganska skönt känner jag, vill att våren ska komma nu istället men det lär väl dröja ett tag, är ju Sverige vi bor i liksom!

Rensade även min garderob, ville egentligen inte men nu gjorde jag det i alla fall! Så nästan två fulla pappkassar blev det. Tror inte jag kommer sakna innehållet men man vet aldrig!

2 kommentarer:

  1. haha vad söt du är din lilla housewife. ska också städa bort julen, fan på tiden! (ta ner en stjärna och två adventsljusstakar, kommer bli jobbigt...) skicka hit dina gamla kläder! ;)

    SvaraRadera
  2. haha ne inte dem. de var fula! :P

    SvaraRadera